Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović, Sanda Rašković Ivić i Slaviša Ristić najavili osnivanje nacionalno-demokratskog pokreta "Za spas Srbije"

Komentari (140) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 15 decembar 2016 15:57
ZR
Srećno i puna podrška!
Preporuke:
244
15
2 četvrtak, 15 decembar 2016 16:00
apis
Imate moj glas dok god ste zajedno.
Preporuke:
200
13
3 četvrtak, 15 decembar 2016 16:02
Spiridon
Ovo je valjda odgovor na pitanje za koga glasati...
Preporuke:
213
15
4 četvrtak, 15 decembar 2016 16:04
Milutin Vrućinić
Ovog trenutka mogu samo da vam poželim puno snage i hrabrosti. Uz to će nadam se ići i sreća.
Preporuke:
199
10
5 četvrtak, 15 decembar 2016 16:04
Vera Nastasovic
Napišite gde i kako možemo da se priključimo i pomognemo koliko možemo.
Preporuke:
183
10
6 četvrtak, 15 decembar 2016 16:06
S brda i z dola
Srecno!
Preporuke:
155
9
7 četvrtak, 15 decembar 2016 16:07
Joviša Vidić od Rudina
Očekivano. Ponuditi saradnju svima dobronamernim: afirmisanim i neafirmisanim, posustalim i "novoniklim". Predložiti Vuka Jeremića za predsednika i usloviti ga da bude garant održavanja referenduma koji bi odlučivali o nvitalnim interesima za naciju i državu.
Preporuke:
78
49
8 četvrtak, 15 decembar 2016 16:09
Saša
Zar niste mogli da se pridružite Dverima? Dokle sujeta??? Hoćemo li dobiti jednom dobru ekipu političara kao i u sportu? Svaka srpska partija je jedan istaknuti političar, do dva. Od toga prosto nema ništa: ako ne možete da napravite ekipu, ne možete ni voditi Srbiju.
Preporuke:
60
126
9 četvrtak, 15 decembar 2016 16:11
Cviko
Prvi korak "pokret" a do izbora verovatno će preći u stranku, što je uslov za kandidature u Skupštini i na ostale funkcije. Pri tom može u imenu zadržati reč "pokret". Samo napred. Posle kiše dolazi Sunce. Posle SNS-a, dolazi "demokratski pokret", želim.
Preporuke:
125
11
10 četvrtak, 15 decembar 2016 16:11
Stupar Goran
Molim vas objavite podatke o pristupanju! Mrzim političare ali ovo u Srbiji se ne može više trpeti i mora se nešto delati i skočiti u tu septičku jamu što se zove politička arena Srbije!
Preporuke:
138
8
11 četvrtak, 15 decembar 2016 16:14
Nenad
Hvala Bogu!

Mogu računajte na podršku velikog broja iskrenih srpskih rodoljuba.

Dobro bi bilo da pokrenu i inicijativu za
referendum o pristupanju NATO-u i EUropskoj uniji.
Preporuke:
127
17
12 četvrtak, 15 decembar 2016 16:24
Čaruga
Puna podrška, očekujem i dalje punu saradnju sa Dverima.
Molim vas objavite neke kontakt adrese, telefone i sl.kako bi mogli da kontaktiramo.
Preporuke:
114
16
13 četvrtak, 15 decembar 2016 16:32
Spiridon
@ Saša

Ukoliko Sanda, Slaviša i Đorđe budu na istoj listi sa Dverima, kao što se iskreno nadam da hoće, onda nema zaiasta nikakve potrebe da se bilo ko kome priključuje. Pri tome očekujem ono što je već Đorđe najavljivao a to je dodatno proširenje neke buduće izborne liste kvalitetnim ljudima ili organizacijama, što se na prethodnim izborima propustilo pa je između ostalog i cenzus bio u pitanju...
Preporuke:
140
15
14 četvrtak, 15 decembar 2016 16:34
Jasno i GLASNO
Pre toga ima samo jedna sitnica - moraju da dobiju glasove građana Srbije - rekao je Vučić.

je Srbstvu poruchio kaga koristi u borbi protiv Srbstva.
Nastavak kaplarovog i antinog cilja.
Preporuke:
24
38
15 četvrtak, 15 decembar 2016 16:39
Petar B.
Obicno bih bio protiv jos stranaka ali ovde podrzavam osnivace. Cak I kada se ne slazemo s nekim potpuno, ljudski integritet I moralna cvrstina su nekad vazniji od ideologije, politike I svih geostrategija. A ovi ljudi su vec dokazali da to imaju u ogromnoj kolicini. Srecno!

Uzgred ne mogu a da ne primetim da novo ime daje puno mogucnosti za marketing. Recimo, kada bi se formirao zajednicki opozicioni front, mogao bi se zvati: Za Spas Srbije-Dosta Je Bilo! :)
Preporuke:
176
10
16 četvrtak, 15 decembar 2016 16:45
Srki
Jako ja vazno da imate statut koji ce sprecavati izdaju. Praksa je pokazala da se u svaki pokret uvuku ljudi rezima. U statut svakako ugraditi obavezno tajno glasanje celokupnog clanstva, a clanove birajte kao bombone za najskuplju bombonjeru.Malo, ali otrovno po prozapadne izdajnike i kupljene rezimlije
Preporuke:
98
5
17 četvrtak, 15 decembar 2016 16:49
...
Preporučujem da se u članstvo ulazi samo uz preporuku i garancije već učlanjenih, sporije, komplikovanije ali sigurnije. Da se opet ne dogode neki novi Mladenovići, Jankovići i sl.
Preporuke:
95
7
18 četvrtak, 15 decembar 2016 16:59
Srbin
MOJA POTPUNA PODRŠKA !!!
Preporuke:
99
6
19 četvrtak, 15 decembar 2016 17:03
Mićko
Dobra vest. Dugo isčekivana. Podrška, čestitam i srećno. Što kaže Spiridon, da se bar ima za koga glasati. A i da se ima kome pomoći.
Preporuke:
97
4
20 četvrtak, 15 decembar 2016 17:22
steva
Bogu hvala!
Djordje, ne zaboravite diasporu. Ima nas okolo mnogo koji vas podrzavaju i hoce da pomognu.
Preporuke:
102
4
21 četvrtak, 15 decembar 2016 17:25
pedjaprorus
Nadam se da necete duvati u evropsku tikvu zajedno sa Vucicem,Jeremicem,Jankovicem i ostalim liberalima i radikalima.Imate kredibilitet da pocnete rusiti sistem a to pre svega podrazumeva da nema koketiranja sa bilo kim ko je u predhodnih 25 godina bio na vlasti.
Preporuke:
56
40
22 četvrtak, 15 decembar 2016 17:27
Dragan, Katun
Eto, dođe i taj Dan. Hvala Vam na dobroj vonji i ličnoj žrtvi.
Citiraću našeeg kolegu komentatora Observantesa: šta je ideja bez žrtve?
Da krenemo da se čupamo ioz ovog košmara!
Sa srećom!
Preporuke:
88
6
23 četvrtak, 15 decembar 2016 17:31
...
Svaka vaška obaška!
Preporuke:
19
79
24 četvrtak, 15 decembar 2016 18:01
Odin
Srećno, imate moj glas, a ako budete primali članove mogao bih i da se učlanim.:P
Preporuke:
65
8
25 četvrtak, 15 decembar 2016 18:03
nebitan
Dobar recept ali nedostaje osnovni sastojak - podrška Rusije. Evo, ja bih rado za njih glasao ali ja, i pretpostavljam većina nas koji pratimo NSPM smo solidno informisani o razmerama kriminalne katastrofe koju su nam naneli DOS,DS,SPS i SNS pa nam je lako da se odlučimo. A šta da radi onaj veliki, ogromni deo naroda koji politiku gleda kratkovido i o ozbiljnim pitanjima razmišlja plitko? Njima će ispred nosa stajati samo SNS/SPS, ili ako evrofašisti požele da malo promešaju karte, DS/SDS/LDP. Bez Rusije dobra namera ostaće nevidljiva za tu tihu i politički polupismenu većinu glasača. E sad, kako privoleti Ruse da prekrše svoje pravilo da se nikome ne mešaju u unutrašnja dela... Ovu dilemu sam ovde pominjao još kad se formirala koalicija Dveri-DSS za prošle izbore, u međuvremenu se DSS samoubio a dilema je ostala. Možda je kao neki prelazni korak najbolje da i ovaj pokret ide u koaliciju sa Dverima, da se održi bar tih 7-10% stabilnog patriotskog glasačkog tela dok čekamo bolja vremena.
Preporuke:
74
9
26 četvrtak, 15 decembar 2016 18:14
"Panter"
Lepa vest. Srećno.
Preporuke:
72
4
27 četvrtak, 15 decembar 2016 18:54
MP 1
Morace pazljivo da izvagaju da li im se isplati bilo kakva koalicija sa Dverima.
Ovo troje ljudi imaju daleko vise integriteta i iskustva, a pretpostavljam da je tako i sa drugima koji ce se pridruziti, nego bilo ko iz Dveri. ali moraju da se cuvaju podmetacina i napada koji ce uslediti od strane sns-a.
Preporuke:
51
25
28 četvrtak, 15 decembar 2016 18:54
gandra
siri opozicioni blok - moze - ali ne mislite pod tim da se udruzujete sa sutanovcen, cankom ili tadicem - valjda?!!!
Preporuke:
60
6
29 četvrtak, 15 decembar 2016 18:55
negi
@Cviko Nemoj opet kad se približe izbori da počneš da zanovetaš o bojkotu i kako nemaš za koga da glasaš.Novom pokretu puna podrška i samo napred.
Preporuke:
71
6
30 četvrtak, 15 decembar 2016 19:00
Kratko i jasno
Moj minimum:

1. Kosovo i Metohija - DA
2. Rusija i Kina - DA
3. EU i NATO - NE.
Preporuke:
115
8
31 četvrtak, 15 decembar 2016 19:02
Srpski seljak
Podržavam. Obično udbašima smeta puno stranaka jer ih je teže kontrolisati a i teška su vremena jer nije lako naći i obučiti agente za toliko stranaka da bi se kontrolisale.
Ne treba sumnjati da će UDBA naći i para i ljudi da ih ubaci u ovaj novi pokret imajući u vidu ko stoji iza njega mada pokretači nisu naivni i znaće da ih prepoznaju.
Drugim rečima imaju oko godinu dana doik ne nađu trulu jabuku koja će ih minirati. Dosada je tako bilo. Krenu ljudi čista srca u političku priču protiv vlasti ali avaj to traje oko godinu dana dok im se ne uvali trula jabuka (najčešće ucena zbog finansijskog nesporazuma (sic!), zbog zgodne cica mace (hehe), nestašne dečurlije, ...).
Ja seljački a vi učeni kako hoćete.
Preporuke:
72
2
32 četvrtak, 15 decembar 2016 19:33
Mirjana
@ Spiridon. Da, konačno neko rešenje, ali ne sluti na dobro. Na stranu što nema podrške Rusije (oni uvek igraju na sigurno, pa podržavaju velike stranke). Kako zamišljate zajedničku listu Dveri i novooformljenog pokreta (jer neće dogurati do cenzusa). Hoće li oni u tu širu koaliciju primiti i ostatak DSS-a i neke pokrete koji su se odcepili od Dveri. Zavetnici su možda i suviše ekstremni, ali su jedini od malih pokreta imali oko 1% glasova. A zna li neko koliko sada "vredi" ostatak DSS-a, možda i više od 1%, ako im se pridruže oni koji su apstinirali ove izbore iz ljubavi prema Koštunici Sve i da se svi slože oko minimuma nacionalnih interesa, što podržavam, iako sumnjam u to, kako će se složiti oko predsedničkog kandidata, ako Dveri ne podrže Jeremića? Ili može jedna lista ѕa predsedničke a druga za parlamentarne izbore? Naravno, novi pokret može nastupiti sa Dosta je bilo. ali onda Dveri ostaju na cedilu.
Preporuke:
25
17
33 četvrtak, 15 decembar 2016 19:52
upućen
"Gandro", pa Šutanovac i Čanak nemaju nikakve veze sa ovim o čemu se u vesti govori. Pominje se "oštra i beskompromisna opozicija", a oni nisu ni jedno ni drugo. Niti bi hteli, niti smeli da tu budu, a ne bi ih niko ni hteo.
Preporuke:
55
2
34 četvrtak, 15 decembar 2016 19:59
Slavomir Srpski
Odluka je na mestu i moglo je i malo ranije, jer svi oni koji napustise Vucicevu DSS sada imaju gde da se vrate i da rade na jacanju novog pokreta koji treba da pre politickih izbora preraste u novu stranku. Dakle vec na pocetku ovaj pokret treba da okupi oko sebe sve one koji su napustili DSS, ali i da otvori vrata novim ljudima.

Prva stvar sada je da se definise jasan politicki program i pocnu povezivanja sa srodnim strankama u opoziciji.
Preporuke:
58
2
35 četvrtak, 15 decembar 2016 20:17
Bgd
treba naci neko jednostavno ime koje ce narod da voli
Patriotski pokret za Srbiju, Narodni pokret za Srbiju, nesto tako..
inace Dverjani su imali mozda oko 2 posto podrske ako i toliko..koliko je ko imao podrske na poslednjim izborima ai ne znate jer se ne zna sta su ovi iz komisije i sns radili u podrumu rika i kako su frizirali glasanje ..ali dss je imao siguno nesto vecu podrsku od Dveri.
Ovo sto Dveri sada iznose u Skupstini ipak nije ni ozbiljno ni temeljno..mnogo se vremena traci na prazne napade u skupstini; BO to koristi za svoju promociju posto je uvrteo sebi u glavu da je "kredibilan politicar" nadam se da ce neko od starijih i pametnijih da mu objasni da se tako kako on radi NE postaje kredibilan, ni od integriteta, ne samo covek, a gde bilo sta drugo i odgovornije.
Preporuke:
20
38
36 četvrtak, 15 decembar 2016 20:47
Oliver Kromvel
To je pozitivno,pazite koga dovodite u stranku i kakvu kadrovsku politiku vodite,nadam se uskoro nekom širem spisku imena ljudi koji će činiti okosnicu pokreta,razgovarajte sa Brankom Dragašom,Milanom Brdarom i još nekim ljudima opšte poznatim za koje mislim da bi bili jako korisni.
Preporuke:
63
4
37 četvrtak, 15 decembar 2016 21:05
Gojira
Odlična vijest. Puno sreće vam želim!

Samo da se malo osvrnem na komentar o Dverima. Prije neki dan je izašlo istraživanje javnog mnjenja koje je uradio list Vreme. I gospodin Antonić ga je pominjao u jednom svom tekstu. Između ostalog, ono pokazuje da trenutno Dveri imaju podršku oko 5% dok je DSS na 1%. Dakle, Dveri su polako probile led i do sledećih parlamentarnih izbora, kad god da se dese, ne bi trebalo da imaju problem prelaska cenzusa.
Preporuke:
77
1
38 četvrtak, 15 decembar 2016 21:12
Peter RV
Da bi 'pokret' bio uspješan potrebno je da se njegov program udalji od banalnog, politički korektnog patriotizma- kojega zastupaju sve sadašnje formacije.
(Ako se patriotizam ne može izrazit na drugi način onda nam je nepotreban.)
Zašto da se ne uzdrma iz temelja politička scena Srbije sa sledećim 'skandalom':
1.Afirmacijom da je peti Oktobar bio početak okupacije srpskih zemalja i da borba za oslobođenje se obavezno nastavlja.
2.Potpuna rehabilitacija Slobodana Miloševića sa vraćanjem građanskih prava njegovoj familiji.
3.Politička ili vojna neutralnost, dok smo pod okupacijom - izključena. Savez sa svakim koji nam može pomoći da se oslobodimo.
4.Uspostavljanjem najužih ekonomskih, kulturnih i vojnih odnosa sa -Rusijom.
5.Pomoć srpskim zarobljenicima u Hagu i zahtjev da se ustanovi neutralna komisija za istragu događaja u Srebrenici.
6.Kosovo je neodeljivi djeo Srbije.

-Reakcija od Zapadnih satrapa bi bila bijesna,ali bi se doznalo ko je "vjera, a ko nevjera".
Usudite se!
Preporuke:
44
38
39 četvrtak, 15 decembar 2016 21:31
Kaplar
Neka Vam je sa srećom !! Moju podršku imate .
Preporuke:
57
5
40 četvrtak, 15 decembar 2016 22:00
gandra
@gojira - bosko obradovic ima sansi - i na najboljem je putu - da izraste u ozbiljnog lidera nacionalnih snaga u srbiji - sem njega - ne vidim nikog drugog koji se barem priblizio toj mogucnosti - bosko je izasao iz salona (ako je ikada tamo i bio) i sa ironijskim odmakom otvoreno prihvata pogrde koje mu upucuju "ja - pevac sa ibarske magistrale..." itd. - tako se to radi - bosko obradovic ima priliku da - kako to rece servantes - uspostavi "harmoniju maca i pera" - nema bez toga ozbiljnog politicara - bez osecaja za siroke mase, bez takozvanog populizma - dveri su vec sad obezbedile prelazak cenzusa - a ako ovako nastave - postace veoma brzo respektibilna politicka snaga - verovatno im vise nije potrebna bilo kakva koalicija - itd.
Preporuke:
36
15
41 četvrtak, 15 decembar 2016 22:01
negi
@Peter RV Pa ne prave oni pokret zbog Slobodana Miloševića,on ima njegov SPS i JUL pa neka ga "rehabilituju" i onako su vlast, ali koliko ja znam on nigde nije osuđen.Sjašite već jednom sa grbače ovog naroda i vi vaš Milošević.
Preporuke:
57
20
42 četvrtak, 15 decembar 2016 22:11
Nikola Turajlić
Srbiji stiže spas u posljednji čas.
Preporuke:
48
4
43 četvrtak, 15 decembar 2016 22:27
Teoretičar
Pridružiću se ovim ljudima pod bilokojim imenom,ali mislim da bi
trebalo još malo da se razmisli o imenu.Ne sviđa mi se reč"za"
i ne sviđa mi se što su tri reči.Dve bi bile daleko bolje.A tek
jedna.Jedna ali jaka.
Sve u svemu,napred i srećno!
Preporuke:
43
5
44 četvrtak, 15 decembar 2016 22:32
Ent
Uz vas sam bez pogovora.
Preporuke:
42
4
45 četvrtak, 15 decembar 2016 22:32
Paznja,paznja!
Ovo troje su jedini na srpskoj politickoj sceni koji u svom fokusu imaju odbranu Kosmeta i to kod njih koliko ja pratim nikad nije bila varijabla vec konstanta.Svi otali,bez izuzetka,pozicija ili opozicija nalaze se na Judinom putu.
Dveri?Samo kao nuzno zlo.Dveri su samo B.O.koji vec nekoliko mjeseci koketira sa SNS,pa kad mu udvoristvo nije uspjelo sad je malo kao retoricki aktivan.Uostalom zgadio mi se kad je onog klovna i poluustasu uveo u skupstinu Srbije.
Preporuke:
22
37
46 četvrtak, 15 decembar 2016 22:49
podrška
Podržavam, taman sam mislio da neću imati za koga da glasam.
S druge strane, dobar deo naroda je ozbiljno zaluđen, mentalno i moralno oboleo, tako da nisam siguran da išta može da se napravi ...
Svejedno, napred i sve najbolje!
Preporuke:
44
4
47 četvrtak, 15 decembar 2016 22:59
služba u službi službenika
Sad će Vučić, Vulin, Stefanović, Martinović, Rističević i druge pudlice da pronađu kako je Vukadinović kao dečkić u vrtiću uzeo kockicu čokolade drugu, a Sandra se jednom dok je bila student prošvercovala u autobusu, pozvati ih da daju izjave u policiji zbog toga, i razapeti ih kao kriminalce jer se bave politikom uprkos tim strašnim zločinima i uzimaju novac građana za svoje plate ...
Preporuke:
58
2
48 četvrtak, 15 decembar 2016 23:05
haralampije@negi
Konacno da se slozim sa tobom
Preporuke:
15
8
49 četvrtak, 15 decembar 2016 23:15
IT
Lepa vest! Vas troje pripadate grupi pravih srpskih rodoljuba. Ali ima njih još puno (npr. Čedomir Antić, Milo Lompar, grupa P-70,...). Najvažnije je da vas ne pobedi sujeta, ego ili samoljublje zbog poslaničkih mandata nego da dozvolite i tim drugim rodoljubima da dođu na značajne pozicije u samom pokretu. A onda da složno transformišete pokret u stranku koja će jednog dana pobediti na izborima u Srbiji. Verujem u vas, i verujem da će pobeda postati istina. Sve najbolje vam želim.
Preporuke:
58
4
50 četvrtak, 15 decembar 2016 23:37
Bojan, Pristina
Srecno i samo hrabro.
Preporuke:
43
5
51 petak, 16 decembar 2016 00:01
MILOVAN RS
Velika i iskrena podrška iz Republike Srpske za Đorđa, Sandu i Slavišu !!! Pokušat ću da lobiram i zamolim neke članove moje porodice koji žive u Srbiji da daju svoj glas ovim dokazanim ljudima i patriotama (pošto ja živim u Gradišci, u Republici Srpskoj i nemam pravo glasa u Srbiji ) !.
Ovo se dugo čekalo i sada je na nama da radimo na terenu na urušavanju ovog režima koji trenutno rasprodaje Srbe i Srbiju !!!
SREĆNO VAM I SREĆNO NAM BILO !!!
BOŽE DRAGI POMOZI .
Preporuke:
49
4
52 petak, 16 decembar 2016 00:35
Velizar M. (1 od 2)
Uh.
Prvo da odmah izrazim podršku. Zaista je potrebno okupiti ono malo javnih ličnosti koje u bavljenju politikom ne traže ličnu korist već zaštitu kolektivnog interesa građana. Međutim...
Sad ćete svi skočiti na mene ali baš zato što cenim i ove ljude i njihov stav moram ukazati na neke moguće greške u samom početku.
Prvo, ime. Zvuči kao prosečan izborni slogan, Patetično i bez energije. Takvi slogani odavno su potrošeni. Izgovorite glasno, pred ogledalom, rečenice "Za spas Srbije" i (recimo) "Dosta je bilo". Kako vam zvuči? Iskreno, šta vas više bodri i poziva na akciju? Ime treba da bude jasno, kratko, prepoznatljivo i drugačije od uobičajenog. I ne mora ime direktno da ukazuje na motiv. Izaberite jednu reč, jaku. Šteta što je reč "otpor" onako potrošena. Možda "inat", "sloboda", tako nešto. Razmislite.
Drugo, manite se "širih opozicionih blokova". Ova banda je uspela da razbuca jedan DSS a kamo li neće savez stranaka.
Preporuke:
42
5
53 petak, 16 decembar 2016 00:49
Neisprani mozak
Lepa i ohrabrujuća vest.
Više komentara kada budem pročitao program i video bar još 10-tak imena.
Puna podrška!!!
Preporuke:
40
4
54 petak, 16 decembar 2016 01:05
Jos jedan "Tribalac"
Imajuci u vidu navedeno Gdin. Vukadinovic u svojoj ranijoj analizi tipuje da kandidat koji moze da srusi Vucica mora biti osoba koja nije provucena kroz tabloidno blato, izdvajajuci kao primer pobedu do tad slabo zapazenog Kostunice nad Slobodanom Milosevicem. Nevolja je u tome sto je u analizi izgubljeno iz vida da je tadasnji DOS-ov kandidat uzivao podrsku zapada i domacih kvinsliskih pokreta poput Otpora, i da nije bio potpuno medijski blokiran s obzirom da su tad postojali opozicioni mediji (B92, Nasa Borba itd). U aprilu nas kandidat nece moci da se nada spoljnoj podrsci kakvu je septmbra 2000 uzivao Kostunica. Jedina mogucnost je da zapad odustane od Vucica, gde bi mediji kao po komandi poceli da izbacuju jednu po jednu SNS aferu ali bi to znacilo da medju "opozicijom" imaju drugog kandidata (Jeremic?) sto bi dovelo do toga da drzavotvorne snage ponovo ucestvuju u veleizdaji zemlje. Veliko nas je zlo zadesilo kad god bi glasali za bilo koga "ko ima sanse".
Preporuke:
17
3
55 petak, 16 decembar 2016 01:11
Ne klepeći nanulama
G-dine Đorđe , dugo se " družimo" na ovom portalu, gledao sam skoro sve Vaše istupe u javnosti, radovao sam se i kad ste postali, kako reče ludi Milojko " Đorđe Vlah", već odavno ga svrbi... koža zbog Vas , odnosno njegove mentore.Za mene je radosna vest da se kreće u akciju, znam da nemate intelektualne komplekse, da niste sujetni što je veoma bitno, očekujem u novom pokretu eminentne ekonomiste , pravnike , filozofe , politikologe, seljake , radnike, ljude patriote koji nemaju " apetit dinosaurusa".Verujem da ćete uspeti, kad zaklepećete nanulama... mnogima će zvoniti u glavi dok su živi , sretno , pozdrav !
Preporuke:
22
2
56 petak, 16 decembar 2016 01:17
Lex
Podržavam, samo se nadam da će to i imati neki značaj. Potrebno je vreme i politički program koji bi okupio veliki broj ljudi.

No imam jedno važno pitate...zašto sada, dok su još poslanici, ne predlože izmenu Zakona o službenoj upotrebi jezika i pisama. Da se promeni član 2. i da stoji "Službenom upotrebom u smislu ovog zakona, smatra se upotreba jezika i pisama u radu svih pravnih lica registrovanih u Republici Srbiji." Treba promeniti i član 3. u "1) usmenom i pismenom opštenju PRANIH LICA međusobno, kao i sa strankama, odnosno građanima;
Preporuke:
9
2
57 petak, 16 decembar 2016 01:18
Velizar M. (2 od 2)
Treće, ako mislite u tom formatu na izbore, nemojte sa platformom "opozicioni blok koji bi zauzeo beskompromisni stav prema vladajućem režimu". Sami sebi vezujete ruke. Ako je deklarisani primarni cilj rušenje režima onda će za vas svaki rezultat manji od 50% biti poraz. Bar će to tako narod videti a vlast će vas onda lako provući kroz blato i proglasiti grupicom gubitnika.
Prednost pokreta nad strankom i jeste u tome što može sebi dozvoliti da bude jasno "protiv" a da ne mora da se opredeljuje "za". Ali neko mora na izbore.
Zato formirajte nadstranački pokret. Grupu okupljenu oko moralnih principa, grupu za čiju će se podršku otimati partije. Odricanje samog pokreta od učešća na izborima ne znači odricanje učešća pojedinaca iz pokreta. Tako neki istaknutu predvodnici mogu da se nađu i na listama drugih partija bez obaveze da prihvate sve što te partije zastupaju. Tako dobijate širinu. Ako nisam jasan - treba razdvojiti pokret (koji angažuje masu) i partiju (da na sebe prima udare).
Preporuke:
8
3
58 petak, 16 decembar 2016 01:18
Jos jedan "Tribalac"
Raduje me sto vidim da se desava ono sto su mnogi komentatori ovde prizeljkivali, ali pred ovim pokretom je dosta trnovit put. Patriotski nastrojeno glasacko telo, sem toga sto nije preveliko, je razudjeno na vise mikro pokreta koji nacelno imaju iste programe - i veliko medjusobno nepoverenje. Obradovic i Fajgelj su vec istakli kandidature i potrebno je dobrano razmisliti koga podrzati? Licno mi je krivo sto se Gdin. Vukadinovic nije ranije poceo baviti "primenjenom politickom analizom" s obzirom da se radi o ostvarenom coveku u najboljim godinama koji je sposoban za britku rec i brzu misao. Svi clanovi novog pokreta ce dodatno vuci stigmu ljudi koji pretenduju da se uhvate u kostac sa najjacim svetskim igracima koji pritiskaju Srbiju a nisu uspeli da ocuvaju svoje pozicije unutar okostale i prilicno mediokritetske stranke kakva je DSS. Zbog toga je bitno da se "sire koalicije" dobro razmotre da ne dodje do neprijatnih situacija gde DS poziva glasace da glasaju za njih.
Preporuke:
13
1
59 petak, 16 decembar 2016 01:43
Toronto
Bilo bi jako vazno kada bi ste se vi udruzili sa Pokretom DJB, Dverima I Demokratskom strankom u vezi kandidata na predsednickim izborima. Moje skromno misljenje je da jedino tako, podrzavajuci jednog kandidata zajedno, mozete da postignete svi skupa jedan pozitivan ishod na radost I izbavljenje Srbije I srpskog naroda od propadanja I mraka prisutne diktature
Preporuke:
16
4
60 petak, 16 decembar 2016 01:50
Platon
Ma nema vam bre spasa! Zašto? Previše heterogena grupa! Previše intelektualaca! Nema državničke snage u takvoj grupi! Biti intelektualac je jedno, a biti državnik je nešto sasvim drugo! Završićete ko Platon, hahahaha
Preporuke:
5
28
61 petak, 16 decembar 2016 02:06
Platon 2
Nema vam spasa i zato jer niko nema harizme! Ime pokreta ima u sebi dozu kukumavčenja i depresije! Kakva dezorijentisanost... A to je sve zato jer nemate zdravih impulsa, sve ovo deluje ko nemoćna plačljiva histerija... Želim vam mnogo sreće u propadanju. Vi biste doneli mnogo zla vašem narodu...
Preporuke:
4
30
62 petak, 16 decembar 2016 02:28
Opasna igra radikala
Najednom su se udružili Nikolić, Vučić, Šešelj i Novopridošli Đukanović?
Svi traže tobož naručioc za ubistvo Đinđića, baš sada, a oni su prvi radikalski trubili protiv Đ.

Liči na preokret kao što su nekad ičinili Babić iz Knina i Plavšićka izdajnica....sve po nekoj matrici...

Ujedinili se ....pa sad vrdaju oko ruskih aviona, traže helikoptere od onih koji su nas bombardovali...

Srbijo probudi se radikalski preokret ka Briselu je na delu?
Preporuke:
19
1
63 petak, 16 decembar 2016 02:42
Kole
Za spas Srbije - sa Dverima, koalicija!
Preporuke:
11
7
64 petak, 16 decembar 2016 03:53
Boba
Krajnje vreme je bilo da se ovo preduzme. U pravu su kada kažu da će biti potrebna šira koalicija jer je dobar deo naroda zaluđen i zaplašen, naročito penzioneri i zaposleni po javnim službama kao i svi koji rade za malu crkavicu. Manipulacija režima je strašna i to zlo u službi globalističkog fašizma sa nasleđenim udbaškim aparatom neće se skinuti samo na izborima. Potrebna je kombinacija pokreta, stranke i usmerene građanske neposlušnosti da se sruše okupacioni režimi kao ovaj u Srbiji. Tu spada i pomoć spolja koja može da dođe samo sa jednog mesta.
Zato će sve potrajati mnogo duže nego što se većina nada nažalost ali na to treba od početka biti spreman.
Pokret će morati da pravi kompromise neko vreme sa delovima građanskih pro-EU opcija ali samo sa onima koji pristaju na zahteve za demokratizacijom društva, prestanka medijskog terora režima i stranaca koji stoje iza svega i poštovanjem minimuma nacionalnog interesa koji se svodi na nepristanak režimskog napuštanja Kosova.
Preporuke:
14
2
65 petak, 16 decembar 2016 03:53
@negi
Slažem se sa vama, dok se sa Mikijem, odnosno Petrom RV u polovini iznetog ne slažem. Uostalom ima pokret Dveri i SPS - Mrka i dr. pa neka se priključi ili neka osnuje pokret za rehabilitaciju S. Miloševića i povratak građanskih prava Mire Marković i Marka Miloševića, savez sa Rusijom i proglašenje 05.oktobra dana žalosti.
Preporuke:
11
8
66 petak, 16 decembar 2016 03:57
Nikola
Puna prekookeanska podrška.
Preporuke:
14
2
67 petak, 16 decembar 2016 03:59
janko
Nije toliko bitan naziv, već šta stoji iza naziva. Za šta se zalažete.Srećno!
Preporuke:
17
1
68 petak, 16 decembar 2016 05:40
Mile K
Svi pravi patrioti, treba da se udruže i počnu bitku protiv lažnih patriota za spas Srbije. Krajnje je vreme, jer lažni su zašli u sve pore vlasti.
Preporuke:
16
0
69 petak, 16 decembar 2016 06:45
hejter
Samo napred.
Preporuke:
16
0
70 petak, 16 decembar 2016 06:47
Još dve pa devedeset
Zaboga i pobogu?Uzmite vlastitu meru.Spas Srbije je patetika.Znate li od koga da je spasavete?Od Hrvata koji nas krive što smo živi.Mi smo njihovi okupatori! Pobili 750 hiljada, u jednom,isterali 250 hiljada Srba i proglasili ih okupatorima u drugom ratu.Od Šiptara koji grade Veliku Albaniju i načiniće je od droge,dok se mi međusobno kokamo.Da ne pominjem Izetbegovića ili Mila.Možda spas tražite od Vučića.Osim što ga mrzite i što ga povezujete s pederastijom i porodičnom sodomijom,zar ne vidite da iza te svađalačke crte kojom se brani, sada doduše sve manje, on nešto želi i nešto pokušava da dovede u red.To da trošiš koliko si zaradio je ispravno,Svaki čak i onaj ko uzima kredit da bi se prehranio to zna.Ali moja gospodo od koga spas?Od nas samih ili od ovih okolo.I kako.Itkud vi sa stotinak nepismenih mrzitelja koji vas ovde podržavaju i sve oko sebe napadaju.Mućnite malo glavom.Za vašu egzistesniciju dovoljne su vam poslaničke plate.Nemojte i to da prokockate.Narod ne stoji iza vas.
Preporuke:
7
36
71 petak, 16 decembar 2016 06:55
Šio mi ga Đura
Ne možete ni sa istomišljenicima a hoćete da spasete Srbiju.Ostali bez svoje klape pa prave novu a muzika ista, stara večma "Da spasete Srbiju".Niste mogli sebe među svojima, hoćete narod kad ste istereni , otuđeni i osamostaljeni.Imate li neku čuku.Ili ste u histeriji.
Preporuke:
10
33
72 petak, 16 decembar 2016 07:16
igorv
Ime mi ne deluje tako bitno,ali ajde sad ..., a i ovo je (po meni)sasvim ispravno. Ako treba bas da bude aktivno mozda "Spasimo Srbiju"(moralno, ekonomski). "inat" moze da bude i glupi inat- sto ne zvuci dobro, sem mozda privuce nekog naprednjaka ali izgubi npr klasicnog DSS glasaca.

Moraju uz neku(e) stranku ocigledno, nema izbora,samo oprezno.
Preporuke:
7
4
73 petak, 16 decembar 2016 07:31
Ujka Vasa
Kosovo i Metohija - Deset puta DA
Demokratija - Recimo
Rusija - DA
Kina - Može
NATO - Deset puta NE
EU - Deset puta NE
Preporuke:
18
7
74 petak, 16 decembar 2016 08:05
zavera teorija
Očekivano. Dragi konkurenti nek vam je sa srećom. Nadam se da se nećete prikloniti atlantistima kakvi su prikriveni DJB na primer. Srbiji treba Preporod! Dejan Lučić za predsednika!
Preporuke:
12
11
75 petak, 16 decembar 2016 08:26
kole
Samo nam jo[ ale fale....Idite na izbore pa se onda formirajte i profili[ite. Ovakvi ni sami sebi ne trebate, sem da bi sedeli u skup[tini...:im e autenti;no iybri[e gubi se smisao. Djole, a bio si kul!
Preporuke:
5
25
76 petak, 16 decembar 2016 09:35
Raša
Samo sloga Srbina spasava!
Srbin zna da sa bogoborcima nema sloge,nego oni moraju prici ovamo.Zato braco,ne varajte se!
Preporuke:
7
2
77 petak, 16 decembar 2016 09:42
mille
Bravo, napokon. Podrška.
Preporuke:
19
1
78 petak, 16 decembar 2016 10:41
Brane
Đorđe, Sanda, Slaviša ... ima Srbija pametnih ljudi, ljudi od znanja koji drže do duha i tradicije srpskog naroda, rodoljuba koji žele da se bave politikom i bore za merila morala na kojima se Srbija temelji.

Osmisliti i sprovoditi političku akciju demontiranja SNS-mašinerije koja zavija Srbiju i narod u jad i bedu.Stvarati širi front (Dveri nisu loša opcija...), naoružati se strpljenjem, biti uporan i istrajan, pošten i jak (politika je prljava...).Pobediti sujetu - Srbija uvek u prvom planu (iskreno...) i povezivati se sa Rusijom.

Svako dobro vam želim ... i da uspete u namerama, u to sam siguran - namere su vam čiste i slične namerama srpskog naroda!
Preporuke:
23
2
79 petak, 16 decembar 2016 11:14
ludi skretničar
I vreme je bilo!

`Aj sad da se bacimo na posao. Glasači postoje, volja postoji, a napokon postoji i opcija za koju se vredi boriti. Ima vremena do izbora, ima prostora makar za skupštinskom govornicom da se propagira, internet je još uvek otvoren i što je najvažnije Vi imate POLITIČKU TEŽINU. A to je neprocenjiv kapital. Vučićeva težina je ravna količini vlasti koju vrši, što znači da je on običan balon, koji čeka da naleti trn, jer političku težinu nikada nije ni imao. Možda ovo nekima zvuči apsurdno u trenutnu njegove najveće moći na domaćem terenu, ali će se videti da je tačno.
Preporuke:
18
2
80 petak, 16 decembar 2016 11:39
Beograđanin
Podrška, veoma cenim sve troje, vi ste čestiti i pametni ljudi, iskrene patriote.

Jedino mislim da je naziv mogao biti malo obazrivije sastavljen, da se ne bi mogle praviti razne nezgodne asocijacije (nacional-demokratija a la nacional-socijalizam, zatim Spas Srbije - SS i sl.). Treba svakako računati da će biti satanizacije i vrlo prljave propagande.
Preporuke:
18
1
81 petak, 16 decembar 2016 11:44
GEDZA
BOG VAS BLAGOSLOVIO, ZIVIMO SADA U OVOM TRENUTKU I BORIMO SE ISKRENO I UPORNO , STVARNO ZA SPAS SRBIJE OD EU/NATO FASIZMA OD VELEIZDAJE VECINE POSLANIKA U SKUPSTINI, OD VELEIYDAJNIKA I PLACENIKA U SUDSSTVU, NA UNIVERZITETIMA U SPORTU ,UMETNICKIM INSTITUCIJAMA, U ZDRAVSTVU, U PRIVREDI, GDE GOD SE OKRENES VIDIS IZDAJU UBIJANJE SRBIJE I SRPSTVA, ZATO JE IME, PRAVO ODABRANO, Z A S P A S S R B I J E !!!
NE SPAVA RUSIJA, ZNA I PRATI STA SE ZBIVA I VERUJEM DA CE NACI NACINA DA VAMA/NAMA POMOGNE SADA KADA JE NAJTEZE, ZIVELI!!!
Preporuke:
19
2
82 petak, 16 decembar 2016 11:47
@Još dve pa devedeset
Šta kažeš protiv koga da se borimo,kako ne znaš, protiv srpskih ustaša , srpske ustaše su najgore ustaše.Još tvrdiš, da Đorđa podržava stotinjak nepismenih, ne menjaj teze , Vi u SNS svi do jednog , čak i tzv. doktori su polupismeni.Vi nemate stida , kod vas ne postoji moralna demarkacija , vi ste septička jama koja tvrdi da miriše, bogami ne miriše, smrdi do besvesti !P.S. Pozdrav od MORTADELE , hhhaaaaaaaaaaa!
Preporuke:
25
2
83 petak, 16 decembar 2016 12:08
Brundalo
S obzirom na stanje u Srbiji, a posebno u okolini (o stanju u Evropi i da se ne govori), nisam uveren da će taj nacionalno-demokratski pokret "Za spas Srbije" biti spas Srbije. Samo izlazak tri-četiri miliona po gradovima i selima, sa belim maramicama, Gandijevski, može se srušiti ova zastrašujuća vlast i stanje koje Srbija nije doživela od Nemanjića. Mislio sam da su neki tipovi prolazni, međutim ti tipovi su opasni, oni su večni ministri, predsednici, a o večnosti tajkuna i da se ne govori. Uvesti pet godina vlast deset prosvećenih civila, bez Parlamenta, partija. Samo na taj način se može očistiti pošast koja se nakotila. Pokretu bi trebalo najmanje 20 godina da pobedi na izborima, to Vam je, gospodine Vukadinoviću, poruka čoveka sa ogromnim međunarodnim iskustvom. O tome sa kim ste krenuli u borbu (osnivanje Pokreta) neću ovom prilikom.
Preporuke:
7
10
84 petak, 16 decembar 2016 12:11
Peter RV
@ negi
Milošević je pao u borbi protiv NATO-a i kao takav prestao da pripada nekoj partiji- stavite ovo jedamput u vašu 'koštuničavu' glavu! On je naš današnji Knez Lazar koji pripada svim patriotskim Srbima. Nikakvi patriotski pokret ne može da postoji koji mu ne bi odao dostojno poštovanje.
Dali vas ponekad hvata stid kad se sjetite da imate isto mišljenje o Miloševiću kao i Nato-ambasade?
Preporuke:
15
17
85 petak, 16 decembar 2016 12:24
Turas
@ Komentari - Svi poštujemo Vukadinovića i opozicione stranke . Međutim videli smo kako je bilo na prošlim izborima , provlačenje kao pas kroz rosu . Opozicija mora da nastupa udružena po nacionalnom pitanju , inače od cenzusa nema ništa . Ovde neko pomenu notornu činjenicu opozicije - svaka vaška obaška ! Gospoda Sanda , Đorđe i Ristić morali bi na ovome prioritetno da porade . Moramo da znamo da samo jači možemo da privučemo sebi neku koalicionu stranku (koja sigurno nije zadovoljna"vođom" ) i tako stvaramo neophodnu demokratsku atmosferu Srbije .
Preporuke:
8
8
86 petak, 16 decembar 2016 12:27
Za tzv. Platona
Tvoja afirmacija -moja negacija, sinteza, pa ti tvrdiš da je Toma državnik a nije intelektualac , jesi li ti pre svega normalan ili imaš podstanare.
Preporuke:
15
2
87 petak, 16 decembar 2016 12:47
@Petar RV
Niko vama RV ne spori da Miloševića smatrate najvećim sinom naroda i narodnosti posle Broza, da ga proglasite za narodnog heroja i sveca, da mu sliku uramite i okačite na zid iznad radnog stola u kancelariji i u spavaćoj sobi, ali ne možete nas sve na silu ugurati pod taj barjak. Jednostavno ne ide.
Ne, nije nas sramota, jer ni vas nije sramota što Srba u Hrvatskoj više nema, posle dogovora Tuđman-Milošević u Karađorđevu, i što je sve što nam se dešava nastavak te pogubne politike koju je vaš idol započeo na Gazimestanu sa - čuvenom Niko ne sme da vas bije! - pa su nas na kraju bili svi redom. Nisu naše žrtve tolike morale biti, niti su majke svoju mrtvu decu morale primati noću u kovčezima iz hladnjača sa Kosova i iz Krajine da bi vaš idol na kraju kapitulirao i dao Amerikancima i Hrvatima sve na tacni. Sve što nam se dešava je posledica, između ostalog, te pragmatične politike, narodnog heroja Slobe Miloševića i supruge mu Mire koja danas živi u elitnom predgrađu Moskve. Laku noć.
Preporuke:
17
7
88 petak, 16 decembar 2016 12:54
Cviko
@Raša,
Krst sa četri ocila, po Vuku a u skladu sa Svetosavljem se čita: "Samo Krsna Slava Srbina Spasava". Postoji crkvena pesma odnosno stih: "Krst je Slava i znamenje, Krst je spasenje". Zbog pogrešnog tumačenja (krajem 18-og veka, jedan oficir u kafani u Novom Sadu izgovorio je Vašu verziju "ocila") mi nikako da se ujedinimo. Probajmo oko demokratskog pokreta.
Preporuke:
7
2
89 petak, 16 decembar 2016 13:03
Mirjana Niš
Podržavam patriotizam, otadžbinizam, privredizam, poštenizam, Ristićizam, Srbiju, Republiku Srpsku, srbe u Crnoj Gori i svuda gde ih ima. Poštujem sve pravoslavne narode, a i ostali mi ne smetaju koliko god ih da ima.
Jednu istinu uzmite u obzir. Ne zovite udružene u bilo koju stranku/partiju. Zaboravite da postoje partije. Neka dođu sami ako im program odgovara. Udružite se sa nepartijašima, njih udružite, njih je daleko više, a daleko su pošteniji od svih koji su se negde priključili. Čuvajte se, budite čvrsti, samouvereni, jaki, principijelni. Kratak nacionalni program napišite. Budite strogi, pravedni. Ne puštajte u blizinu korisne idiote, neznalice, izdajnike, preletače, foteljaše. Sve partije u Srbiji danas su DSS. Partije - nema problema i - lako ćemo. Bez velikog truda nema rezultata. Ja sam radikalka, ali podržavam sve koji su jaki, zdravi. Budite radikalni, imajte čvrstinu. Lako je registrovati partiju. Teško je raditi i stvarati. Možete li to? O koalicijama nakon izbora.
Preporuke:
13
3
90 petak, 16 decembar 2016 13:04
Dragan
Tu skoro sam na ovom sajtu napisao da mi ne pada na pamet da izlazim na bilo koje izbore u Srbiji sve dotle dok se ne pojavi partija/pokret koja će u svom programu imati jasan i nedvosmislen stav o tome da Srbija i srpski narod ne snose nikakvu krivicu za ratove devedesetih, već da je odbrana suvereniteta i teritorijalnog integriteta bivše SFRJ bila naše pravo i obaveza po Ustavu i svim tada važećim domaćim i međunarodnim zakonima.Ostajem čvrsto pri tome. Ta monstruozna konstrukcija o srpskoj krivici je izvor svih otimačina, uslovljavanja i ponižavanja naše zemlje i naroda i ko nije spreman da se protiv toga bori ništa nije bolji od Vučića, Tadića, Draškovića i sličnih. Voleo bih da grešim, ali bojim se da od pokreta u kome će biti Sanda Rašković Ivić i Slaviša Ristić, ili bilo ko drugi iz nacionalne prevare zvane DSS,to teško mogu da očekujem.
Preporuke:
3
20
91 petak, 16 decembar 2016 13:10
BB
Podržavam!
Naziv pokreta "Feniks". Logo: boja vatre sa četiri ocila (a može i bez ikakvih dodataka).
Vikipedija:
Feniks simbolizuje ponovno rođenje, nadu, čestitost, veru, postojanost, večnost, besmrtnost, svetlost. On je predstava kosmičke vatre iz koje je svet stvoren i u kojoj će skončati. Rimljani su oslikavali lik feniksa na novčićima i medaljama kao znak njihove želje da Rimsko carstvo traje večno. U ruskom folkloru Feniks je poznat kao "Žar Ptica".
Preporuke:
10
3
92 petak, 16 decembar 2016 13:18
Milan Rakic
Pažljivo sam pročitao sve komentare, sa većinom se slažem, nekoliko sam i "lajkovao". Ovde bi želeo da istaknem nešto što je u nekima već pomenuto, možda redom od manje bitnog ka bitnijem:
1. Podržavam formiranje Pokreta, ali se bojim da se malo zakasnilo...no "bolje ikad nego nikad".
2. Slažem se onima kojima se ne sviđa naziv i mislim da ga treba u startu malo modifikovati (iako se radi bukvalno o spasu Srbije mislim da tu reč treba izbaciti).
3. Slažem se i sa onima koji su upitali otprilike ovo: Zašto novi pokret, kada se moglo delati udruženo sa postojećim snagama sličnih stremljenja? Nije li opet u pitanju samo ljudska sujeta i večiti usud srpskih podela?
Na kraju, jedno moje razmišljanje...Dali se samo nama, Srbima, istorija bezbroj puta ponavlja i dali samo mi ne umemo da naučimo lekcije te učiteljice?
Preporuke:
6
7
93 petak, 16 decembar 2016 13:20
Još dve pa devedeset onome @
Hrvatske ustaše ne postoje.Hrvati nas nisu isterali, nego naši.Mi smo sami sebi krivci.Ajde momak oladi.I šta veliš nepismen sam i jopš SNSOVAC.Ppogađaš ko prstom u pekmez.Ajde nek nas spasu od srpskih ustaša pa da doživim stotu i vidim to čudo.Budale se ne seju a "ti" čak nisi samonikao.Ti si ravno iz "Laze Lazarevića"Kao svi Hrvati što su.
Preporuke:
5
11
94 petak, 16 decembar 2016 13:33
negi
@Peter RV Milošević je pao na izborima 23.septembra 2000 g. a 5.oktobra(protest nije ni bio planiran)pao je i kao lopov koji je po ko zna koji put pokušao da pokrade izbore,samo ovaj put zafalilo mu glasova "poštenih Albanaca" sa Kosova koji su do tada 101% glasali za njega. I kad pričaš o Miloševiću nemoj da pominješ srpski narod,pričaj u svoje ime.Pao je sa vlasti kao jugoslovenski predsednik a ne srpski. Da bi to shvatio ne trebaju mi strane ambasade.Vas ljubitelje Slobe zabole za Srbiju kao i njega,vas jedino zanima da izvršite političku rehabilitaciju njega kako bi rehabilitovali sebe.
Preporuke:
17
9
95 petak, 16 decembar 2016 14:11
spasa
Stvarno ne razumem neke komentatore. Ljudi su formirali pokret i dali mu ime koje su smatrali najprikladnijim. Sto ljudi, sto ćudi, sto mišljenja sada. Ako vam se ne sviđa ime ili nešto drugo, formirajte svoj pokret i dajte mu ime Inat, Feniks, Stršljen, Car Lazar, Slobodan Milošević i već kako ste zamislili. Svaka majka svom detetu ime daje. Ime nije ni pomoglo, ni odmoglo nikom u životu, pa neće ni njima, a ni vama.
Srećno!
Preporuke:
17
2
96 petak, 16 decembar 2016 14:15
anon
Važna informacija - podsticaji koji su dati ove godine Bujanovcu za podsticanje proizvodnje su oko 9 miliona evra. To je više nego Užice i Sevojno zajendo, i mnogo više nego Vranje i Vranjska banja zajedno. Pogledajte
http://pretraga2.apr.gov.rs/APRMapePodsticaja/
To je preko hiljadu evra po svakom stanovniku.
Srbija ima dakle i građane prvog reda.
Preporuke:
15
0
97 petak, 16 decembar 2016 14:18
A
Važna informacija - podsticaji koji su dati ove godine Bujanovcu za podsticanje proizvodnje su oko 9 miliona evra. To je više nego Užice i Sevojno zajendo, i mnogo više nego Vranje i Vranjska banja zajedno. Pogledajte
http://pretraga2.apr.gov.rs/APRMapePodsticaja/
To je preko hiljadu evra po svakom stanovniku.
Srbija ima dakle i građane prvog reda.
Preporuke:
15
1
98 petak, 16 decembar 2016 14:37
Mikica
A šta je sa Markom Jakšićem, zašto se on nije pridružio?
Preporuke:
16
0
99 petak, 16 decembar 2016 14:45
@@petak, 16 decembar 2016 12:20 Još dve pa devedeset onome @
Ko nije bio pametan sa 20 godina, nije ni sa 88 godina, pre svega si nevaspitan čovek ,bezobrazan, ne zaslužuješ nikakvu polemiku na ovom portalu, idi tamo među svoje " perspektivne" kod "Krke" potroši poklon od Milojka! P.S. Za razliku od tebe, ja poštujem bolesne ljude iz "Laze Lazarevića" , ne rugam se teško bolesnim ljudima, to govori o tebi više nego hiljadu reči, problem je kod tebe porodično i partijsko vaspitanje , pozdravi čika Krku...i upamti za sva vremena , nemaš sposobnost da polemišeš sa većinom komentatora na ovom portalu!
Preporuke:
15
1
100 petak, 16 decembar 2016 15:56
Ako mislite da mozete
da se oduprete specijalnom ratu koji Vucic sa sponzorima vodi protiv sopstvenog naroda, onda napred.
Lako cete za podrsku, samo pokupite oko sebe nekorumpirane. A to je najtezi deo.
Preporuke:
17
0
101 petak, 16 decembar 2016 15:58
Banditski brlog
Vučić pokušava da stvari dovede u red.To da trošiš koliko si zaradio je ispravno...

Pokušavajući da stvari dovede u red veleizdajnik i ludak Vučić je Srbiju pretvorio u banana državu, u
državu bez granica, u banditski brlog iliti lopovsko-razbojničku pećinu.
Uporedi imovinske karte Vučića i Nikolić pre dolaska na vlast i sada. Pa nećeš valjda reći da su oni sve to POŠTENO ZARADILI. I da ič ne troše nego se pretrgoše od štednje i stezanja kaiša?
Sa takvim stavovima ti nemaš ni intelektualni kapacitet niti moralni kredibilitet da bi meritorno učestvovao u raspravi.
Zato ti je moja poruka: čitaj informer naprdnjačkog kerbera Vučićevića i gledaj TV onog kriminalca JUL-ovca, čiji logo liči na razliveni ispljuvak i - šibe sa ovog Portala!
Preporuke:
11
1
102 petak, 16 decembar 2016 16:01
@mikica
Da ne radiš ti možda u policiji ili u tužilaštvu kad si tako pametna? Ti onomad nahvali Zoranu Mihajlović kao veliku damu i ženu od stila, kojoj treba čestitati što je radnicima železare podelila otpremninu.
Ako ti se Marko Đurić toliko sviđa, a ti ga zovi telefonom, imaš i pozivni broj, pa registrujte stranku u Prištini. Mogla bi da se zove, na primer, Mikica i Marko, ako ne znaš ništa bolje, a ja ti predlažem da i buregdžinicu registruješ pod istim nazivom pa da ti tu bude i sedište stranke.
Preporuke:
9
4
103 petak, 16 decembar 2016 16:43
Peter RV
@@Petar RV
Ko gura nekoga "na silu" da prihvati moje predloge?
Jeste li vi pri sebi?
Kad govorite o stidu zbog nestanka Srba u Hrvatskoj, da vam dam moje mišljenje i po tome.
Ko treba da se stidi- su vas pedeset hiljada pod oružjem, koji ste se razbježali kao zečevi pred prvom pojavom ustaša.
Dodali ste sebi vječni sram- da za vaš bijedni kukavičluk bacate krivicu na Slobodana Miloševića!
Preporuke:
9
8
104 petak, 16 decembar 2016 16:49
ANALITIČAR
Bravo , srećno : )
Preporuke:
9
5
105 petak, 16 decembar 2016 17:00
marijana
Srbija jeuvela nekriticki I neprimereno neoliberalni concept koji se pretvorio u,,divlji balkanski kapitalizam,,,drustvo bez pravnog sistema sa pljckaskom privatizacijom I sistemskom korupcijom, preskocena je izgradnja institucija kapitalizma, napravljene su samo fasade , tako smo dosli dotle da nam ne funkcionise ni drzava ni trziste . dobili smo autoritarni sistem partokratske drzave .NASA JEDINA NADA JE DEMOKRATSKA KONTROLA ONIH KOJI,U IME DRUSTVA ,RASPOLAZU NEMINOVNO POLITICKIM NOVCEM I MOCI A VELIKU KOLICINU NOVCA IZNOSE IZ ZEMLJE( ove godine izneseno vise od cetiri milijarde )Hvala bogu da se pojavljuje grupa ljudi koja zna sta je drzava i koja zna da mora da postoj balans izmedju dve kljucne institucije drustva –trzista I drzave .Ako se narusi balans nastaje concept razvoja: neoliberalni kapitalizam ili drzavni kapitalizam .Puna podrska POKRETu u kako da Vam se pridruzimo i pomognemo
Preporuke:
9
1
106 petak, 16 decembar 2016 17:03
Seoski odbor
Sve super, samo je naziv pokreta potpuno bezličan i neubedljiv.
Preporuke:
6
3
107 petak, 16 decembar 2016 17:07
S brda i z dola
@Peter RV
Potpuno ste u pravu.
Milošević je simbol otpora okupaciji, ali ima još nešto i ne manje važno, i globalizmu.
Zato se ne treba odricati Miloševića, nikako, jer to bi tek značilo pobedu zapada.
Baštiniti ono što je bilo ispravno, što spaja narod, a za ono resto o tom potom.
Druga je stvar koliko je on bio uspešan, dosledan, ispravan, dobronameran itd., ali fakat je da je bio na dobrom putu.
Oni koji to ne vide su sitne duše.
Narodu je, verujem bliže nasleđe Miloševića nego Đinđića( pa čak i radikala, odnosno naprednjaka).
Ovo smatram pod punim moralnim kredibilitetom, jer se svojevremeno nisam u potpunosti slagao sa Miloševićevom politikom, a nisam ni bio a ni sada nisam član nijedne stranke.
Za Spas Srbije.
Pozdrav.
Preporuke:
9
10
108 petak, 16 decembar 2016 17:25
Peter RV
@negi
@Peter RV
"Milošević je pao na izborima 23.septembra 2000 g. a 5.oktobra(protest nije ni bio planiran)...."

Saopštite ovo vaše genijalno odkriće Nju Uork Tajmsu koji je već odavno objavio da se spremalo u Budimpešti 'srpsko proleće' finansirano milionima dolara. Postojali su tamo profesionalni kursevi za ulične proteste pod kontrolom Britanske tajne službe.
(Jedan od tih agenata je čak ponosno napisao knjigu o 'padu Miloševića'!)
"Promjena režima" im je odlično uspjela sa paljenjem izbornih lista i sprečavanjem 'drugog kruga izbora'.
U kome svijetu živite, vi- sladki @negi ?
Allice in Wonderland's?
Preporuke:
11
5
109 petak, 16 decembar 2016 17:40
Mikica
@mikica

Šta te spopade čoveče?
Marko Jakšić, iz pokrainskog odbora DSS za KiM, kakav crni Đurić?
Preporuke:
9
1
110 petak, 16 decembar 2016 17:48
@seoski odbor
Možda bi bilo bolje Pokret "Doktori sa sela!" ili Pokret"Selo gori, a Babo se češlja!"?
Preporuke:
6
9
111 petak, 16 decembar 2016 18:07
gde sam ono krenula sa cvetom u kosi
i globalizacija
i kosmopolitizam,
i komunizam,
i boljševizam,
i staljinizam,
i maoizam,
i titoizam, još kako.
Preporuke:
5
5
112 petak, 16 decembar 2016 18:10
Još dve pa devedeset onome @
Pojma nisam imao da je ovo portal na kome se okupljaju istomišljenici.Zar među vama postoje takvi?Ima li dvojice koji mrze na isti način i isto misle da postije srpske ustaše i da su oni važniji od onih tamo koji sve vioše dižu glas.Ja sam , ili se trudim da budem slobodan čovek a ne ničiji.
+.
I to činim svih tih 88.Obajavio sam čitav niz knjiga i u njima tragao za istinom bez međa, bez određenih uporišta i tuđih ideja i formulacija.I doživeo da mi jedan ostrašćeni pripadnik nekakvog čopora soli pamet.Oni koji ne priznaju druga miljljenja, koji ne znaju da je put do istine beskrajan i da se često ili čak jedimno može da nađe u razlikama, taj nema šta da traži u mom svetu.Nisam ničiji, niti ću ičiji biti.A ti živi u čoporu.A "Laza Lazarević" ne određuje moju ljudskost , nego među među ljudima.Ima onih koji su van koloseka.Možeš da ih razumeš,ali znaš da su na drugoj nekoj strani i ne možeš da im pomogneš.Onaj ko krivi srpske ustaše je za mene na tom iracionalnom nivou.
Preporuke:
6
1
113 petak, 16 decembar 2016 18:26
Mirjana
Brine me što je prioritet novog pokreta "zalaganje za širi opozicioni blok koji bi zauzeo beskompromisni stav prema vladajućem režimu". Da li to abolira prethodne režime od odgovornosti? To može značiti i savez sa "umerenim eurofilima", mada ne znam ko je to tačno, osim Dosta je bilo. Ako to znači savez sa strankama proizašlim iz demokratske stranke, koje su se dobro ugradile u pljačku ove države, prilično sam skeptična. Ako se samo radi o predsedničkim izborima, jedna vrsta saveza bi mogla da odgovara. Ako se radi i o parlamentarnim izborima, očigledno je da je posredi druga lista, jer i blags eurofilna politika možda podrazumeva odvajanje Kosova i dalje upropašćavanje naše privrede. Da li su mogući različiti savezi za predsedničke i parlamentarne izbore? To je u startu šizofreno i ne baš za preporuku i to me od početka kopka. Sada vidim jedinu nadu u traženju najmanjeg zajedničkog sadržaoca nacionalnih interesa (precizno), ali za to mora da postoje čvrste garancije.
Preporuke:
6
3
114 petak, 16 decembar 2016 18:27
Turas
@ Peter RV Primetili ste da branim politiku koju je vodio S. Milošević . U ono vreme nisam se slagao sa mnogim njegovim odlukama . Danas za razliku od nekih nedobudnioh , zajedeljivih i tvrdoglavih (negi)razumeo sam i pojasnili su se mnogi Miloševićevi postupci . Uzmimo samo sa kakvim izdajnicima je bio okružen ? Većina su i danas na vlasti .Porediti Koštunicu sa Miloševićem je banalno . Negi bi morao da zna da je mitiljavi Koštunac sukrivac u ekstradicji - neustavnoj - Miloševića za Hag . Ako ovde na NSPM ima gospode koja ga smatra krivim - "jako" ih sažaljevam . Gospon Peter RV , poštovanje i drugarski pozdrav .
Preporuke:
9
6
115 petak, 16 decembar 2016 18:30
moje mišljenje@još dva pa dvadeset onome
Dragi gospodine, potpuno ste u pravu, ali tako vam je to kada ste slobodnomisleći čovek, a želite u Srbiji nešto slobodno da kažete - odmah vas primitivci proglase primitivnim. Sve ima cenu, pa i sloboda misli, a tek sloboda govora. Ništa strašno, hvala bogu ima i normalnih kao i u politici, nađe se po neko i normalan. Svako dobro.
Preporuke:
7
2
116 petak, 16 decembar 2016 18:39
Čitač
Dobra vest, dobro postavljen cilj. Važan je metod političkog delovanja.
Preporuke:
11
1
117 petak, 16 decembar 2016 18:55
negi
@Peter RV Slobi i vama njegovim ljubiteljima, čovek da pokloni nakovanj i njega bi uspeli da pokvarite.
Preporuke:
5
9
118 petak, 16 decembar 2016 19:16
maksa987
Koji su motivi, zadaci, ciljevi pokreta saznaćete od osnivača.
Čemu nervoza, čemu žurba, osim ako cilj nije da se potenciranjem stavova za koje se unapred zna da se nikad neće svi složiti rasturi sve što se začne u startu, verovatno sa najboljom namerom?!
Ali zar nije lakše da se odmah kuju teorije zavera i postavljaju ultimatumi šta može, šta ne (sa kojim pravom?), kao da je u Srbiji lako bilo šta organizovati.
Preporuke:
5
2
119 petak, 16 decembar 2016 19:21
negi
@Turas Koja je to politika bila? Tamo kud je Miloševićeva politika prošla tu Srba više nema.Da ga bosanski Srbi nisu najurili sa Pala sa sve Micotakisom i Ćosićem, ni u Bosni ne bi ih bilo.Dela govore o Miloševiću i njegovim sledbenicima a ne praporci i vaši zvončići.Ovi glupi Hrvati umesto što su podigli spomenik Banu Jelačiću u centru Zagreba,da imaju malo mozga podigli bi Miloševiću. Isto tako i Šiptari,umesto Klintonu i Skenderbegu,Miloševiću treba da podignu spomenik u svakom gradu na Kosovu.Da nije bilo Miloševića Bil Klinton bi bio upamćen ka uhvaćeni švaler Monike Levinski.Da je ostao na vlasti još dve godine ni Srbija ovakva više ne bi postojala.Ali nikad nije kasno,na vlasti su njegovi saborci,kako rade dovršiće oni njegovo "delo". Samo vi nastavite da mu se divite ali onda prestanite da kmečite po portalima i osnujte fondaciju za odbranu lika i dela Miloševića.
Preporuke:
8
9
120 petak, 16 decembar 2016 19:49
Milisav
Vreme je, a bila bi i velika sreća da Srbija dobije svoju Kristinu de Kiršner.
Preporuke:
10
2
121 petak, 16 decembar 2016 19:53
Dragan, Katun
za ...987
Dobronamerni, profesionalno tuđu brigu brinu!
-----------
Ne bi trebalo da bud problema ako bi iz apstinentskog "bloka" isprovociralo 10-tak procenata, što nije nerealno, i 5-6% od nas koji izlazimo na glasanje, dobar "kvasac" za parlamentarne izbore koji će sva je prilika biti u isto vreme. Pozd.
Preporuke:
7
1
122 petak, 16 decembar 2016 19:59
Ja ratujem SAM@Turas
Ako si ti promenio nik, ne znači da će drugi zbog tebe promeniti stav. Dokle više da slušamo tvoje bljuzge, nema smisla. Šta me uostalom briga šta ti misliš o Slobi, Koštunici, Đinđiću. Imamo mi važnijih briga.
Preporuke:
3
4
123 petak, 16 decembar 2016 20:02
Milisav@Milisav
A da započetak počneš da se služiš svojim nikom?
Preporuke:
7
0
124 petak, 16 decembar 2016 20:11
Peter RV
@Turas
@ Peter RB
Hvala na komentaru solidarnosti i divnom srpskom na kojemu vam iskreno zavidim.
Posmatram žalosnu situaciju Srba iz dijaspore i ne mogu da razumijem komentatore koji su slijepo sitničari- ne shvataju koliko je situacija ozbiljna- upuštajući se u neke partijaške kafanske prepirke.
Kao i vi, nikad nijesam bio Miloševićev sledbenik, sve dok nas nije NATO napao. (Nasuprot, moji anti-komunistički kredencijali su bili ,dotad-bezprekorni)
Kad je otpočela Nato-agresija, postalo mi je jasno da ta moja ideologija ide u smeće. Dilemu- dali sam na strani antikomunističkog Zapada ili na stranu mojega roda- je riješio sami Milošević sa njegovim herojskim držanjem. Borio se za Srbe do poslednjeg daha-što je činjenica koja se ne može osporit.
Ja to poštujem i nastaviću.
Još jedanput, se zahvaljujem i sa bratskim pozdravom, Petar
Preporuke:
11
5
125 petak, 16 decembar 2016 20:45
Peter RV
@ S brda i z dola
@Peter RV

"Milošević je simbol otpora okupaciji, ali ima još nešto i ne manje važno, i globalizmu"

Potpuno tačno!

Očigledno je da Milošević nije uspjeo da odbrani Srbe -kao uostalom, ni Karađorđe, ni knez Lazar!
Srbi smo, bar do sad, cijenili žrtve onih koji su poginuli braneći nas.
Pozdrav
Preporuke:
13
5
126 petak, 16 decembar 2016 22:34
@@@petak, 16 decembar 2016 05:47 Još dve pa devedeset
Osim što ga mrzite i što ga povezujete s pederastijom i porodičnom sodomijom,zar ne vidite da iza te svađalačke crte kojom se brani, sada doduše sve manje, on nešto želi i nešto pokušava da dovede u red.To da trošiš koliko si zaradio je ispravno,Svaki čak i onaj ko uzima kredit da bi se prehranio to zna.Ali moja gospodo od koga spas?Od nas samih ili od ovih okolo.I kako.Itkud vi sa stotinak nepismenih mrzitelja koji vas ovde podržavaju i sve oko sebe napadaju.Mućnite malo glavom.Za vašu egzistesniciju dovoljne su vam poslaničke plate ,itd. itd.
--------------------------
To si napisao ! Onda još malo opscene i na kraju sebe proglašavaš slobodnomisleći.Vidi bogati , pa ti se razumeš u ekonomiju, šta misliš o preraspodeli ??? Ti naučio onako drugarski , meni šakom tebi na prst da lazneš.Ti napisao dosta knjiga, verujem ali iskreno , tog smeća iz samoupravnog socijalizma većina realnih ljudi se stidi. Kakvih mrzitelja čoveče
Preporuke:
6
3
127 petak, 16 decembar 2016 22:54
petak, 16 decembar 2016 21:34 @@@petak, 16 decembar 2016 05:47 Još dve pa devedeset
nastavak, proglašavaš ljude sa portala NSPM mrziteljima lika i dela ludog Milojka,ponavljaš mantru " ludog Milojka" tebi lepo , tvojim bliskim srodnicima, predlažeš g-dinu Đorđu, g-dinu Slaviši i g-đi Sandi, da uživaju u plati poslanika, ti misliš iz tvoje vizure , uh , kakva dobra sinekura-"sinekurčina", ti ne bi da se talasa, stara drugarska ... navika.Zatim pričaš nebuloze o kreditima i potrošnji, hajde objasni ovim " nepismenim" mrziteljima... sa NSPM gde je novac, više od deset milijardi javnog duga koje je tvoj favorit pročerdao.Ono najbitnije, ti ne znaš šta je pravna država , kako funkcioniše, mene to ne čudi, kod vas je bilo,najvoljenijeg " druga pod led".Ova ekipa ljudi koji žele da formiraju pokret , posle verujem partiju, nisu gladni kameleoni, to su konzistentne ličnosti,patriote, obrazovani,profesionalni, oni znaju šta može a šta ustav ne dozvoljava državnom službeniku( Vučiću). Ti si paradigma , ne slobodnomislećeg, nego zarobljenog uma.
Preporuke:
7
3
128 subota, 17 decembar 2016 01:33
Bojan, Priština
Milošević je fenomen. Ni manje resursa - ni više borbe i aktivne (uspešne, da, da)odbrane na mnogostrukim frontovima istovremeno.

Teško je to sagledati i u kontekstu širih okolnosti svetskih prilika razumeti.

Globalizam je smrtna bolest modernog čovečanstva a Slobodan je pionir i vitez borbe protiv globalizma i zapadne hegenonije.

Mnogi njega nisu voleli, ali mnogi sada uviđaju da je njegovo delo zaista ozbiljno.

Nove iskrene rodoljubive organizacije bi trebale da prevaziđu sujetu i da ne odbacuju Slobodanovo delo koje daleko prevazilazi srpske nacionalne okvire.
Preporuke:
11
2
129 subota, 17 decembar 2016 07:07
Još dve pa devedeset onome @ posledždnji put
Hvala gospodine usplahireni.Sve sam shvatio.Nisam ni sanjao da "Laza Lazarević" u ovom sdlučaju nije greška.Tragično ali je tako.
Preporuke:
3
3
130 subota, 17 decembar 2016 10:42
El_Komandante
Tesko da bez akcenta na socijalnoj politici ovaj pokret ima neke sanse. Obradovic je to shvatio i dosta po tom pitanju bio angazovan u parlamentu i osvojio time podosta podrske u narodu. Skoro da sam siguran da Dveri samostalno lako prebacuju cenzus, sto je i jedan od razloga zasto Vucic nece raspisati vanredne parlamentarne izbore. Pitanje Kosmeta je pitanje na kojem ce Srbija i srpstvo morati da rade decenijama, ako ne i vekovima, a za to vreme ljudi ce morati da zive, zato svaka patriotska partija mora imati i naglasen odnos prema socijalnoj problematici. Drugo, mora se uspostaviti dobar kontakt sa SPC-om, i graditi imidz "pravoslavnosti", tj organizacije sa naglasenom hriscanskom odrednicom. Ko se tvrdo bude drzao politicki ove 2 odrednice, ne treba da brine za politicku buducnost, kao i Srbija sa njim. Sve najbolje zelim.
Preporuke:
6
4
131 subota, 17 decembar 2016 11:05
@@@@ 88 godina poslednji put
Javljaj se... javljaj..., ali bez argumentacije ne nameći svoj iluzionizam, iza velikog ega, samouverenosti , mora postojati znanje, autoritet znanja je jedini koji priznajem, oduzimam ti pravo da arbitriraš, stare navike i praksu demonstriraj " pred svojom publikom".Na ovom portalu ti si autcajder.P.S. Opet spominješ medicinsku ustanovu" Lazu ", ti si egzemplar da više bolesnih šeta gradom nego što se leči.Možeš se slobodno javiti našoj uvaženoj doktorici g-đi Sandi Rašković-Ivić, žena će te lepo primiti , ona je humanista ,ne moraš poneti 1000 dinara da te primi,njoj to nije potrebno, ostaj mi u dobrom i poslušaj moj savet.
Preporuke:
4
5
132 subota, 17 decembar 2016 12:56
Boban Dašić
Odličan potez, obavezna saradnja sa DVERIMA.
Najveći akcenat da se stavi na dijasporu i da se uključe ljudi iz dijaspore, da budu u skupštinu, i ako Bogda uskoro ministri.
Dijaspora izdržava Srbiju, već duže vreme, da ne stižu evri, dolari, franci, pa čak i rublje nebismo mogli da preživimo bili bi smo najsiromašniji na svetu. Da napomenem da nemam nikog bližeg rođaka u dijaspori, ali dosta radim za njih plaćanje devizno i uredno. Ako uključite i ljude iz dijaspore imaćete i dobru finansijsku podršku. Bez para ne može ni da se pobede ovi izdajnici, lopovi sa kupljenim diplomama i sluge zapada.
Preporuke:
4
5
133 subota, 17 decembar 2016 13:42
negi
@Bojan,Priština Neverovatno da vi koji se potpisujete sa Priština verujete u ovu bajku Miloševićevaca,jedino ako nemate dovoljno godina pa ne pamtite.Miloševićevci su izmislili borbu protiv globalizma onog trenutka kada je njegova politika doživela potpuni fijaso na svim frontovima.Nikad u svojim nastupima Milošević nije govorio o borbi protiv globalizma do trenutka dok nije potpisao totalnu kapitulaciju Kumanovskim sporazumom,o tome je više fragmentarno govorio JUL i Ljubiša Ristić.Ne misliš valjda ozbiljno da se Milošević i SRJ sa osam miliona stanovnika ozbiljno može suprostaviti globalizmu pored jedne Kine i Rusije koje su se već prilagodile i adaptirale na globalizam,čak šta više globalizam im odgovara(naravno,pod njihovom kontrolom).Borba Miloševića protiv globalizma je izmišljotina Miloševićevaca kako bi se opravdao fijsko koju je doživela njihova politika i izmišljena je posle pada Miloševića sa vlasti kako bi se opravdali svi neuspesi.
Preporuke:
3
4
134 subota, 17 decembar 2016 15:33
Turas
@ negi - ... fragmentarno govorio JUL i Ljubiša Ristić...
Sada vidim koliko ništa neznaš .Da li je pseudonim negi nastao od negližea ?
Preporuke:
4
0
135 subota, 17 decembar 2016 17:23
negi
@Turas Samo se ti drži svoje "filozofije" i logike.Ne zanima me ni jedno ni drugo.
Preporuke:
1
2
136 subota, 17 decembar 2016 17:26
Bojan, Priština
negi

Borci protiv globalizma su bili i Čavez, Kastro, Gadafi kao i zemlje poput Severne Koreje i Irana. Međutim sve njihove individualne borbe su proste i monolitne. Milošević je briljirao na više frontova istovremeno. Tukao se kroz međunarodne institucije i do maksimuma koristio sve pravne mehanizme, borio se medijski i propagandno, obaveštajno i kontraobaveštajno ali klasično vojno frontalno.

Muke smo zadali zapadu u tih sjajnih i briljantnih 10 godina.
Preporuke:
3
1
137 subota, 17 decembar 2016 19:04
S brda i z dola
@negi
Navedite jednu tekovinu petooktobarskih promena.
Preporuke:
2
0
138 subota, 17 decembar 2016 19:53
negi
@zbrda i zdola Zaustavljeno dalje demontiranje Srbije(teritorijalno),ni jedna primedba na regularnost glasanja, niko nije dovodio u pitanje do 2012 god. i stupanja na scenu GMO radikala i socijalista(udruženi). Dovoljno?
Preporuke:
1
3
139 subota, 17 decembar 2016 23:03
negi
@Bojan Priština......Ceh te Miloševićeve i vaše "borbe" krvavo je platio srpski narod i još uvek plaća. Žrtvovali ste interese Srbije i srpskog naroda u "borbi za vaše ideale".Svaka čast,nije vas narod "birao" da se borite za "vaše ideale" već da zaštitite interese Srbije i interese srpskog naroda na prostoru SFRJ.Pa,upravo iz ovih razloga sam protiv Miloševićeve politike i vašeg obožavanja njegovog lika i dela.Žrtvovali ste interese svog naroda da bi se borili za vaše "ideale".Ko vam je dao takva ovlaštenja?
Preporuke:
1
4
140 subota, 17 decembar 2016 23:33
S brda i z dola
@negi
:-)
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner